رییس جمهور و سایر مقامات کشور، حمله مهاجمان مسلح بر دو ساختمان دولتی در کابل را محکوم کردند

  • انتشار: ۴ جدی ۱۳۹۷
  • سرویس: امنیت و حوادثتیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 51493

رییس جمهور غنی وسایر مقامات کشور،  حمله روز گذشته مهاجمان مسلح بر معینیت شهدا و معلولان وزارت کار و امور اجتماعی که ۴۳ کشته و ۲۶ زخمی بر جای گذاشت را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری اطلس، رییس جمهور این حمله را شدیدا محکوم کرد وتاکید نمود که دشمنان مردم افغانستان برای پنهان کردن شکست‌های شان در مقابل نیروهای امنیتی، چنین حملاتی را در مقابل تاسیسات عامه و غیرنظامیان انجام می‌دهند.

در همین حال داکترعبدالله، نیز در واکنش به حمله روز گذشته در کابل، ضمن محکوم کردن این رویداد، آن را خلاف موازن و دستورالعمل‌های صلح دانست.

سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری نیز ضمن نکوهش این حمله بیان داشت: گروه‌های تروریستی با هدف قرار دادن غیرنظامیان و حمله بر اماکن عمومی، هدفی جز خونریزی و کشتن مردم افغانستان ندارند؛ این‌گونه حملات وحشیانه و خونین، بر هر گونه ادعاهای دیگر گروه‌های تروریستی مهر بطلان زده و این پیام را می‌رساند که این گروه‌ها برای خدمت به دشمنان مردم افغانستان از هیچ گونه جنایت و خونریزی چشم‌پوشی نمی‌کنند.

همچنین وزیر امور خارجه کشور ضمن همدردی با خانواده قربانیان حمله تروریستی روز گذشته کابل تصریح کرد: گروه‌های هراس افکن همه روزه نشان می دهند كه به هيچ اصل و ارزش دينی باور ندارند و آيين اين گروه، كشتار، ويرانی و فساد است.

یما یاری، وزیر فواید عامه نیز گفت: تروریست های جنایت‌کار با انجام این حمله وحشیانه به اداره‌های غیر نظامی که هدف‌های شان بازسازی و ساخت سرک‌ها و جاده‌های کشور و رسیدن به مشکلات معلولان و ورثه شهداست، بار دیگر چهره زشت خود را به ملت افغانستان و جهانیان نشان دادند، که به هیچ صورت آرامش و امنیت خاطر مردم ما را تحمل نمی کنند. آنان تلاش دارند تا صلح و آرامش شهروندان افغانستان را به چالش بکشانند، تروریستان باید بدانند که ما هیچگاه تسلیم تحرکات و عمل‌های غیر اسلامی و غيرانسانی آنها نمی‌شویم و قاطعانه‌تر در خدمت کشور و مردم عزیزمان خواهیم بود..

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟