دیدار معاون اول و دوم رئیس جمهور در ترکیه

  • انتشار: ۱۹ سرطان ۱۳۹۷
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 44870

سرور دانش معاون دوم رئیس جمهور که برای اشتراک در مراسم تحلیف رئیس جمهور ترکیه به آنکارا پایتخت ترکیه رفته بود، با جنرال دوستم معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

دفتر مطبوعاتی معاونت دوم ریاست جمهوری اعلام کرده است، سرور دانش معاون دوم رئیس جمهور که برای اشتراک در مراسم تحلیف رئیس جمهوری ترکیه، در انکارا پایتخت ترکیه به سر می برد، شام گذشته (دو شنبه ۱۸ سرطان) با جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری دیدار کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است “این دیدار که در فضای دوستانه صورت گرفت، معاونین ریاست جمهوری در باره اوضاع جاری کشور، ضرورت تحکیم روند صلح و تفاهم ملی، نیاز به وحدت و همسویي اقوام باهم برادر کشور و حل مسایل مختلف از طریق گفتگو های مستقیم و سازنده تاکید کردند.”

جنرال عبدالرشيد دوستم نیز در این دیدار گفت: حل مشكلات كشور و تحكيم وحدت در اين شرايط حساس، نيازمند وسعت نظر، سعهء صدر و از خود گذري است.

جنرال دوستم معاون اول رئیس جمهور بیشتر از یک سال می شود که به کشور بازنگشته است، پیش از این گفته می شد که آقای دوستم به دلیل آزار جنسی احمد ایشچی به نوعی در تبعید به سر می برد.

همچنان گزارش های ضد و نقیضی منتشر شده است که آقای دانش از جنرال دوستم خواسته است تا به کشور باز گردد. این خبر به صورت رسمی تایید نشده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟