دولت و پارلمان خواهان جمع آوری خیمه های تحصن کنندگان شدند

  • انتشار: ۲۹ جوزا ۱۳۹۶
  • سرویس: پارلمان
  • شناسه مطلب: 24491

اطلس پرس- نمایندگان پارلمان در جلسه ای که با رییس جمهور و رییس اجراییه داشتند، خواستار جمع آوری خیمه های تحصن کنندگان از سطح شهر کابل شدند.
به گزارش خبرگزاری اطلس، رییس جمهور و رییس اجراییه ضمن دیدار با نمایندگان پارلمان در ارگ ریاست جمهوری در رابطه با مسایل مربوط به تحصن کنندگان اخیر کابل بحث و تبادل نظر کردند.
به نقل از دفتر ریاست جمهوری، در این دیدار که عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه نیز حضور داشت، هیات اداری نمایندگان مجلس در مورد خیمه های تحصن در شهر کابل گفتند که تظاهرات در مطابقت به قانون حق هر شهروند کشور است، اما موجودیت خیمه ها مشکلات فراوانی را برای مردم به وجود آورده است و باید به این مشکل نقطه پایان گذاشته شود.
هیات اداری نمایندگان مجلس خاطرنشان کردند که ما در کنار حکومت وحدت ملی در زمینه تطبیق قانون در کشور، قرار داریم.
در این دیدار رئیس جمهور کشور گفت که تظاهرات در چوکات قانون، حق شهروندان کشور است، اما بندش راه ها و ایجاد مزاحمت برای مردم پذیرفتنی نیست.
رئیس جمهور افزود که در چند روز گذشته در دیدارهای که با اقشار مختلف مردم در ارگ داشت، آنان از موجودیت خیمه ها در سرک ها و بندش راه ها شکایت داشتند و تاجران و کسبه کاران نیز خسارات زیادی را از این ناحیه متقبل شده اند.
در پایان این دیدار، هیات اداری نمایندگان مجلس، گفت که همراه با وکلای کابل در شورای ملی و اعضای شورای ولایتی کابل، با معترضین دیدار نموده، در زمینه حل این مشکل با آنها صحبت خواهند کرد.

انتهای پیام

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟