درگیری بین مشاور رئیس جمهور و فرد دیگری 4 کشته و زخمی برجای گذاشت

  • انتشار: ۱۴ حوت ۱۳۹۵
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 19072

در یک درگیری میان همایون شینواری مشاور رئیس جمهور و اقاربش در شهر جلال آباد ولایت ننگرهار یک کارمند ریاست محافظت رجال برجسته کشته شد و سه تن دیگر شان زخمی شده اند.

به گزارش طلوع نیوز؛ این درگیری پس از گفتگوی لفظی میان همایون شینواری مشاور رئیس جمهور و یکی از اقاربش آغاز شد و در حدود نیم ساعت ادامه داشت.

پولیس می‌گوید که پس این درگیری مشاور رییس جمهور از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شد.

در همین حال شورای ولایتی ننگرهار با انتقاد از نیروهای امنیتی می‌گوید که در این نیم ساعت نیروها امنیتی هیچ اقدامی نکردند.

پولیس ننگرهار می‌گوید که پس از این مشاجره لفظی درگیری میان اعضای این خانواده رخ داد، همایون شینواری که خودش را مشاور رئیس جمهور معرفی کرده است و طرف دیگر پسران کاکای آقای شینواری می‌باشد، درگیری رخ می‌دهد.

جمیل توتندرائی، آمر امنیت ننگرهار، گفت: «کسی به نام همایون شینواری همراه ۶۰ نفر مسلح در همین‌جا موجود بود و ما خود وی را دستگیر کردیم و افراد مسلح اش را نیز دستگیر می‌کنیم.»

در این درگیری نیم ساعته یک کارمند ریاست محافظت رجال برجسته جان باخت و سه تن دیگر شان زخم برداشته‌اند.

اجمل عمر، عضو شورای ولایتی ننگرهار، گفت: «این‌ها سوار بر رنجر می‌آیند، شلیک می‌کنند و سپس فرار می‌کنند. ما بارها از دولت مرکزی و دولت محلی و مخصوصا از والی خواسته‌ایم که چنین افراد را دستگیر کند و به پنجه قانون بسپارد.»

ناصر کامه وال، عضو شورای ولایتی ننگرهار، گفت: «سوال ما از دولت این است که این افراد چرا شلیک می‌کنند، از کجا آمدند و چگونه فرار کردند و به کجا رفتند. تا هنوز هیچ کسی گرفتار نشده و دولت باید در این باره به مردم جواب بگوید.»

شورای ولایتی و باشندگان ننگرهار از نهادهای امنیتی می‌خواهند تا عاملان این درگیری را به پنجه قانون بسپارند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟