درخواست فلسیطن از مسی و هم تیمی هایش؛ با اسرائیل بازی نکنید

  • انتشار: ۱۰ جوزا ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعیورزشی
  • شناسه مطلب: 43266

جنبش فتح به منظور مقابله با اقدامات اسرائیل و ممانعت از به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت این رژیم از فدراسیون فوتبال و دولت آرجانتاین خواست تا تیم ملی فوتبال این کشور را به منظور برگزاری بازی دوستانه با تیم اسرائیل، به قدس نفرستند.

تیم ملی فوتبال آرجانتاین قرار است روز نهم جون در آخرین دیدار دوستانه خود پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ ، سفری به اسرائیل داشته باشد و با تیم فوتبال این این رژیم بازی کند. این مسابقه قرار است در استادیومی در روستای “المالحة”، یکی از ۵۰۰ روستایی که رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۴۸ آنها را ویران کرد و در چارچوب جشن اعلام پایتختی قدس برای اسرائیل برگزار شود.

جنبش فتح در واکنش به این اقدام، از ملت، دولت و فدراسیون فوتبال آرجانتاین خواست مسابقه دوستانه تیم ملی این کشور با تیم رژیم صهیونیستی در قدس را لغو کند، چراکه چنین مسابقاتی خصوصا در قدس به منزله تجاوز به حق و حقوق ملت فلسطین است.

طبق آخرین نظرسنجی‌ها، ۷۶ درصد هواداران از فدراسیون فوتبال این کشور خواسته‌اند که این بازی را لغو کند اما چیکی تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرجانتاین قصد ندارد چنین کاری را انجام دهد.

آرجانتاین برای انجام این بازی دوستانه، پول زیادی قرار است دریافت کند. با این حال گویا خورخه سمپائولی خواستار این است که حداقل محل برگزاری بازی تغییر پیدا کند و دو کشور به جای اراضی اشغالی در زمین بی‌طرف بازی کنند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟