حمله جنگنده های روسی به مواضع تروریستهای «النصره» در ادلب سوریه

  • انتشار: ۲۵ حمل ۱۳۹۸
  • سرویس: امنیت و حوادث
  • شناسه مطلب: 57470
جنگنده

جنگنده‌های روسیه شامگاه شنبه مواضع مختلف گروه‌های تروریستی در مربوطات ولایت ادلب را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری اطلس، یک منبع نظامی به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که جنگنده‌های روسیه در سوریه نیمه‌شب گذشته حدود ۱۴ مورد از مواضع و انبار مهمات گروه تروریستی موسوم به “هیئت تحریر الشام” (جبهه النصره) را در مربوطات ولایت ادلب هدف قرار دادند.

طبق این گزارش، هواپیماهای شناسایی روسیه پس از رصد فعالیت نیروهای هیئت تحریر الشام برای ذخیره و انبار سلاح و مهمات و همچنین انتقال نیرو به دو محور در نزدیکی شهر “اریحا” در مربوطات جنوبی ادلب، محل تجمع این نیروها را هدف قرار دادند.

این منبع افزود: در نتیجه این حملات چند مقر نیروهای جبهه النصره در اطراف شهرهای “سنقول” و “اروم الجوز” در اطراف أریحا کاملا تخریب شدند.

در این حملات همچنین تعدادی از نیروهای تروریستی به هلاکت رسیدند و برخی دیگر نیز مجروح شدند.

منبع مذکور در ادامه گفت که هیئت تحریر الشام با ذخیره سازی سلاح و مهمات قصد ارسال این تجهیزات به مواضع نیروهای وابسته به خود برای مقابله با نیروهای دولت سوریه و به دنبال آن حمله به مواضع ارتش سوریه و روستاها و شهرک‌های نزدیک به جبهه‌های مختلف را دارد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، در همین راستا، چند منبع محلی دیگر در ادلب اعلام کردند که به دنبال حملات هوایی روسیه صدای انفجارهای شدیدی در تمامی مناطق ولایت ادلب به گوش رسیده و این حملات به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از عناصر تروریستی منجر شد که برخی از آنها خارجی هستند و تابعیت چینی، بلژیکی، عربستانی، مصری و لیبیایی دارند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟