حاشیه درشت تر از متن؛ بیلبوردهای تبلیغاتی اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث خبرساز شد

  • انتشار: ۶ عقرب ۱۳۹۶
  • سرویس: دسته بندی نشده
  • شناسه مطلب: 32577

اطلس پرس- همزمان با روز جهانی کاهش خطرات حوادث طبیعی بیلبوردهایی در سطح شهر کابل دیده می شود که بیشتر شبیه بیلبوردهای تبلیغاتی انتخاباتی است.
به گزارش خبرگزاری اطلس، این بیلبوردها که مزین به چهره رییس و معاون اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث و بلایای طبیعی می باشد، در گوشه گوشه شهر دیده می شود به نحوی که آدم احساس میکند انتخابات در پیش روست.
عمار واعظی یکی از کاربران فیسبوک با اشاره به این موضوع نوشته است : در حالیکه بخش اعظم بیلبورد را عکس آن بزرگواران گرفته است. همین اداره به زودی کنفرانس خبری میگیرد و از کمبود بودجه در قسمت مساعدت به آسیب دیدگان حوادث طبیعی در کشور شکایت میکند. نمیدانم این میل بیمارگونه به دیده شدن به هر قیمتی در بعضی از مقامات از کجا نشات میگیرد؟ فساد اداری و سواستفاده از مقام و موقف دولتی اگر یک مصداق داشته باشد همین مورد مصداق اتم و اکملش است.
حال سوال اینجاست که مدیران ارشد این اداره فخیمه چقدر در این زمینه متخصص هستند که سخنانشان باید به این شکل در سطح شهر دیده شود؟
لزوم این کار چیست؟ آیا نمی شود بجای اینکه جملات قصار این بزرگواران در شهر پخش شود، در زمینه آموزش مردم کار شود؟ اصلا کدام شهروند عاقلی با دیدن این بیلبوردها تصمیم می گیرد که ازین ببعد در زمان مواجهه با بلایای طبیعی و حوادث خود و خانواده اش را به پناهگاه ببرد؟

انتهای پیام

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟