جنرال دوستم: جنایات طالبان بی پاسخ نمی ماند

  • انتشار: ۲۹ میزان ۱۳۹۴
  • سرویس: سیاست
  • شناسه مطلب: 10880

معاون اول ریاست‌جمهوری که به شمال کشور سفر کرده است، گفته است که حملات اخیر افراد گروه طالبان در نقاط مختلف افغانستان بی‌پاسخ نمی‌ماند.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از جامعه باز، وی در این سفر گفت: نیرو‌های امنیتی توانایی دفع‌ هرنوع حملات تروریست‌ها و دهشت‌افگنان را داشته و ما در میدان نبرد تروریستان را شکست داده‌ایم و این‌بار نیز شکست خواهیم داد.

معاون اول ریاست‌جمهوری اطمینان می‌دهد که حکومت به تمامی خواست‌ها و نیازمندی‌های مردم رسیدگی می‌کند و امنیت مناطق‌شان به زودترین فرصت تأمین خواهد شد. جنرال دوستم افزود: گروه طالبان در کندز و دیگر نقاط کشور از ارتکاب هر‌گونه عمل جنایت‌کارانه دریغ نکرده و به آزار و اذیت مردم پرداخته‌اند و جنایت آنان بی‌پاسخ نمی‌ماند.

معاون اول ریاست‌جمهوری در نشست مشترکی که با برخی از مسئولان نهاد‌های امنیتی و دفاعی دایر کرده بود، وضعیت امنیتی مناطق مختلف ولایت جوزجان را به بررسی گرفت. او در این نشست گفت: تلاش می‌شود تا امنیت کامل در جوزجان و دیگر مناطق کشور برقرار گردد. معاون اول ریاست‌جمهوری افزود که با رییس‌جمهوری در مورد وضعیت امنیتی کشور ملاقات کرده است و زمانی که رییس‌جمهور‌ هدایت بدهد، به خاطر سرکوب دشمن به هر‌نقطه‌ای از کشور خواهد رفت؛ زیرا هدف بررسی امنیت و تأمین صلح و ثبات است. او گفت: باور کامل داریم که نیرو‌های امنیتی ما می‌توانند تروریستان را شکست دهند.

معاون اول ریاست‌جمهوری افزود که تروریست‌ها و دشمنان افغانستان جواب تمامی جنایات و دهشت‌افگنی‌های‌شان را دریافت خواهند کرد و هیچ یک از عملکرد‌های تخریب‌کارانۀ‌شان از سوی نیرو‌های دفاعی و امنیتی کشور ‌بی‌پاسخ نخواهد ماند‌.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟