به رسمیت شناختن اسرائیل از طرف شاهزاده سعودی

  • انتشار: ۱۶ حمل ۱۳۹۷
  • سرویس: بین المللدیدگاه
  • شناسه مطلب: 39245
محمد بن سلمان

جایگاه رژیم های آل‌سعود و اسراییل، نزد آمریکا مانند دو روی یک سکه است، آمریکا از رژیم آل‌سعود در برابر پرتاپ موشک‌های یمنی ها و از اسرائیل در برابر پرتاپ راکت‌های حماس اظهار نگرانی می‌نماید و آن‌را محکوم می‌کند.

آمریکایی ها می گوید، که علیه مردم سعودی و اسرائیل ظلم و تجاوز روان است بر عکس از کشتار بی رحمانه مردم یمن و فلسطین که توسط تسلیحات آمریکایی کشته می شوند خبری نیست.

این دولت آمریکاست که سلاح های کشنده را در اختیار دولت ها سعودی و اسرائیل قرار می‌دهد و از جنایت آن‌ها حمایت می کند که ملت های بی دفاع یمن و فلسطین را قتل عام کنند.

آمریکا برعلاوه حمایت های نظامی اطلاعاتی، از رژیم های کودک‌کش اسرائیل و ال سعود حمایت وسیع سیاسی در سازمان ملل متحد از آنها می‌نماید.

رژیم آمریکا همواره از موقف دولت سعودی و اسرائیل در کشتار بی رحمانه مردم یمن و فلسطین و محاصره ظالمانه که صدها هزار طفل در این دو کشور زیر خط فقر جان می‌دهند حمایت می کند، هر گونه اقدام که در جهت ختم جنگ در منطقه راه اندازی شود آنرا در نطفه خنثی می سازد.

امریکا، از بدو تاسیس اسرائیل از رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار فلسطینی ها حمایت نموده، و بیشترین خیانت را در برابر ملت مظلوم فلسطین در حمایت از اسرائیل و در یمن از رژیم السعود مرتکب گردیده است .

رژیم های ال سعود و اسرایل برای آمریکا در تضعیف امت اسلامی نقش دو روی یک سکه را دارند.

فلسفه ایجاد رژیم  ال سعود و دولت صهیونیستی منفور به منظور سرکوب حرکت های اصل اسلامی و انقلابی اشغال سرزمین های اسلامی مهندسی گردیده است.

به رسمیت شناختن رژیم منفور اسراییل توسط شهزاده سعودی، این خود دلیل گویای بر مدعای ماست، که در فوق تذکریافته است.

شایان ذکر است که ایالات متحده آمریکا جهت سرکوب نهضت های اسلامی به خصوص اخوان المسلمین و جلوگیری از تاسیس دولت های منتخب در جهان اسلام با همکاری رژیم سعودی بیشترین جنایت را در حق مسلمان مرتکب گردیده است.

نقش کشور سعودی در کودتای ننگین مصر علیه دولت قانونی محمد مرسی و شهادت هزاران مبارز در ماه رمضان مبارک فراموش ناشدنیست.

امروز حرکت های اصیل اسلامی در جهان مورد مجازات آمریکا و فرزند اصیل آن آل سعود و ال یهود قرار دارند.

آمریکا و سعودی ،حرکت اسلامی حماس را در فهرست تروریست ها شامل ساخته ، انواع تحریم های ناروا را بر آن نیز تحمیل نموده است بر عکس جریان های افراطی را تحت نام داعش ایجاد و به منظور ریشه کن ساختن اسلام و مسلمانان جنگ های تحمیلی را در سرتاسر جهان اسلام راه اندازی و از آن حمایت می نمایند.

در کشور مان محفل دستار بندی علمای دین را مورد حملات بی رحمانه قرار می دهد صدهاتن از فارغان مدارس را به خاک خون می کشند.

متاسفانه گوش جهانیان کر و چشم شان کور گشته از مظلومیت میلیونی اطفال یمن، نوار غزه و سوریه خبری در حافظه، وجدان های مرده ی جهان نیست.

همچنان امریکا در افغانستان از پرتاپ راکت های پاکستانی که به ولایات مشرقی که صد ها خانه را ویران و ده ها انسان را زخمی و شهید نموده، نمی بیند و کشتار اطفال یمنی و فلسطنی را نمی بیند. همان که بزرگان می گفتند کور خود، بینای دیگران، امریکاست.

مولوی عبدالرئوف توانا

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟