بعد از حمله تروریستی روز گذشته، داعش ایران را به حملات بیشتری تهدید کرد

  • انتشار: ۱۸ جوزا ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 24140

پس از حملات تروریستی روز گذشته در تهران، گروه داعش با انتشار پیامی تهران را به حملات بیشتری تهدید کرد، در حمله تروریستی روز گذشته در تهران چندین تن جان باخت و همه تروریست ها توسط نیروهای نظامی ایران کشته شد.

وبسایت اعماق وابسته به گروه تروریستی داعش، از حمله تروریستی دیروز این گروه به تهران عکس نوشته ای منتشر کرد و ایران را تهدید به حملات بیشتر هم کرده است.

پس از این حملات تروریستی، سپاه پاسداران ایران در بیانیه ای اعلام کرد: افکار عمومی مردم جهان بویژه ملت ایران این اقدام تروریستی را که یک هفته پس از جلسه مشترک رئیس جمهور امریکا با سران یکی از دول مرتجع منطقه را که پیوسته حامی تروریستهای تکفیری است، بسیار معنادارو بر عهده گرفتن مسئولیت آن توسط داعش را بیانگر دست داشتن آنهادر این اقدام سبوعانه می‌داند.

در بیانیه این ارگان آمده است “سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرده است ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون انتقام نمی گذارد و همانطور که امروز نیز با کمک نیروی انتظامی تمامی این تروریست ها را به هلاکت رساند،به ملت ایران اطمینان می دهد برای صیانت از امنیت ملی کشور و حفاظت از جان مردم عزیز لحظه ای درنگ نخواهد کرد.”

در حمله تروریستی روز گذشته تروریست های داعش به دو نقطه از تهران، 12 تن کشته و بیش از 30 تن دیگر زخمی شد.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟