ایران برای افزایش غنی سازی اورانیوم در صورت فروپاشی توافق هسته ای آماده است

  • انتشار: ۱۵ جوزا ۱۳۹۷
  • سرویس: بین المللسیاست
  • شناسه مطلب: 43477

خبرگزاری رویترز به نقل از رهبر ایران نوشته است در صورت فروپاشی توافق هسته ای، ایران آمادگی دارد تا غنی سازی اورانیوم خود را از دوباره آغاز کند.

خبرگزاری رویترز روز گذشته در مورد سخنان آیت الله علی خامنه ای رهبر ایران نوشته است که ایران برای افزایش غنی سازی اورانیوم در صورت فروپاشی توافق هسته ای آمادگی دارد.

این خبرگزاری نوشته است، رهبر ایران به هیچ عنوان، قید و بندی علیه برنامه موشکی بالستیک ایران نمی پذیرد.

رهبر ایران با اشاره به برخی حرف های بعضی مسئولان اروپایی گفته است، به نظر می آید این دولت ها توقع دارند ملت ایران هم تحریم ها را تحمل کند، هم از فعالیت های هسته ای که نیاز قطعی آینده ایران است دست بردارد و هم محدودیتهای تحمیل شده بر ایران را ادامه دهد اما آنها بدانند که این خواب آشفته تعبیر نخواهد شد.

آیت الله خامنه ای رهبر ایران روز گذشته (دوشنبه) در مراسم درگذشت امام خمینی، با اشاره به خضوع و ذلت برخی دولت های عربی در مقابل امریکا و عدم اتخاذ موضع قوی برابر دشمن صهیونیستی، گفته بود: برخی دولت های عربی، اکنون دشمن ملت های خود شده اند و در چنین شرایطی مسئولیت جوانان غیور عرب، بر هم زدن این معادله باطل است.

خامنه ای با تأکید بر اینکه آینده متعلق به جوانان است و آنان باید با عمل و ابتکار، خود را برای آینده آماده کنند، گفتند: اگر آینده به درستی ساخته شود، قطعاً همه ملت های مسلمان و عرب بخصوص جوانان این کشورها، از آن بهره مند خواهند شد.

 

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟