اولتیماتوم 1 ماهه پارلمان به دولت برای بهبود اوضاع امنیتی

  • انتشار: ۲۰ عقرب ۱۳۹۴
  • سرویس: تیتر 1سیاست
  • شناسه مطلب: 11405

پارلمان با اشاره به عدم توجه مقامات امنیتی کشور در مورد گروگانگیری و بریده شدن سر هفت غیرنظامی در ولایت زابل اعلام کرد که حکومت وحدت ملی برای بهبود اوضاع امنیتی یک ماه فرصت دارد.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از تسنیم، صبح امروز نشست ویژه بررسی حادثه کابل در صحن علنی پارلمان کشور برگزار شد.

نمایندگان در نشست امروز خود از حکومت وحدت ملی خواستند تا هرچه سریع‌تر در مورد حادثه بریده شدن سر هفت غیرنظامی در ولایت زابل پاسخ بگوید.

اعضای پارلمان افغانستان ضمن تأکید بر کوتاهی مقامات امنیتی کشور در واکنش به مسئله گروگانگیری این هفت نفر، به دولت برای بهبود اوضاع امنیتی یک ماه مهلت تعیین کردند.

نمایندگان مردم اظهار داشتند: فاجعه سربریده شدن هفت غیرنظامی در ولایت زابل توسط گروه تروریستی داعش نشان دهنده بی‌تفاوتی مقامات کشور به اینگونه مسائل است.

در ادامه نمایندگان پارلمان تصریح کردند: حادثه زابل عمق استراتژیک پاکستان در افغانستان را نشان می‎‌دهد و تلاش دست‌هایی که سعی می‌کنند گروه تروریستی داعش در افغانستان را تقویت و حمایت کنند.

آنان اذعان داشتند: باید موضوع بریده شدن سر هفت غیرنظامی در ولایت زابل جهانی شود تا جهانیان متوجه این حادثه شوند.

نمایندگان مردم پیشنهاد دادند تا پارلمان و سنای افغانستان در یک اقدام مشترک هرچه سریع‌تر «محمد اشرف‌غنی» رئیس‌جمهور و «عبدالله عبدالله» رئیس‌اجرایی حکومت وحدت ملی را به پاسخگویی در مورد شرایط امنیتی این کشور تحت فشار قرار دهند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟