اعتراض شدید مردم در مراسم فاتحه خوانی شهدا به محقق

  • انتشار: ۷ اسد ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 14398

تعدادی از مردم غرب کابل امروز(پنجشنبه) به محل مراسم فاتحه خوانی شهدای جنبش روشنایی، در مسجد الزهرا منطقه برچی کابل که با حضور سران حکومت برگزار شده بود هجوم آوردند و با شعارهایی بر علیه سران حکومت اعتراض شان را اعلان کردند.

در این مراسم که با تدابیر شدید امنیتی برگزار گردیده بود، ده ها تن از مردم ناحیه سیزدهم شهر کابل به محل مسجد الزهرا برچی آمدند و با شعارهایی بر ضد محمد محقق معاون رئیس اجراییه و دیگر سران حکومتی اعتراض شان را نشان دادند.

گفته می شود بعد از شعارهای مردم، معاون ریاست اجراییه و هیئت همراه وی از قسمت دیگری از مسجد الزهرا این مراسم را ترک کرده بود.

این مراسم با حضور تعدادی از سران حکومتی از جمله عبدالله عبدالله رئيس اجرائيه، محمد محقق معاون وی و سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری مراسم فاتحه و ترحيم كه به مناسبت شهادت تعدادی از هموطنانمان در مسجد جامع الزهرا برگزار گرديده بود شركت کرده بودند.

شنبه گذشته دوم اسد سال جاری شمارى از شهروندان که تحت عنوان جنبش روشنایی تظاهرات مدنى و مسالمت آميز را بمنظور تامين عدالت و تمديد برق ٥٠٠ كيلو ولت وارداتى تركمنستان از مسير باميان برگزار نموده بودند كه مورد حمله انتحاری قرار گرفتند.

در اثر اين رويداد بيش به ٨٠ تن از  شهيد و نزديك به ٢٥٠ نفر مجروح گرديدند.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟