استاد پوهنتون در کابل مسئول جلب و جذب داعش! + تصویر

  • انتشار: ۲۱ دلو ۱۳۹۷
  • سرویس: امنیت و حوادثتیتر 2
  • شناسه مطلب: 53377

ریاست عمومی امنیت ملی اعلام کرد، در یک عملیات خاص ‌مسئول جلب و جذب گروه تروریستی داعش را از مربوطات ناحیه پنجم شهر کابل دستگیر نموده است.

ریاست عمومی امنیت ملی می گوید: ابوعبیدالله متوکل استاد پوهنتون و خطیب مسجد جامع شیخ محمدی‌ها (روحانی) بدستور گروه تروریستی داعش مسوولیت جلب و جذب جوانان را به آن گروه به عهده داشت.

براساس معلومات منبع، نامبرده تا اکنون صدها جوان تحصیل کرده را بطور مخفیانه به گروه تروریستی داعش جذب و به ولایت ننگرهار اعزام نموده است.

گفته می‌شود که شانزده تن از شاگردان موصوف افراد گروه تروریستی داعش بوده، که توسط ریاست عمومی امنیت ملی از محلات مختلف شهر کابل به جرم فعالیت‌های هراس افگنی و ضد دولتی دستگیر گردیده، اعتراف نموده اند که توسط شیخ ابوعبیدالله متوکل به صفوف گروه تروریستی داعش تشویق، ترغیب و جذب گردیده اند.

گفتنی است که پسر دومی ابو عبیدالله متوکل به اسم احمدالله در ماه ثور سال 1397 به گروه داعش جذب و اکنون در کتیبه اشپال در ولایت ننگرهار مصروف فعالیت های تخریبی وتروریستی می باشد.

برادر زاده وی، اسامی اسدالله به اسم مستعار عبدالغفور با پسر ابوعبیدالله یکجا به گروه تروریستی داعش جذب که به اساس اعترافات عبیدالله متوکل برادرزاده‌اش، حدود دو ماه قبل عمل انتحاری را در شهر کابل انجام داده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟