ارگان های محلی: اظهارات عطا محمد نور، نظر شخصی وی است

  • انتشار: ۱۳ جدی ۱۳۹۶
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 35123

ارگان محلی در واکنش به اظهارات عطا محمد نور رئیس اجرایی حزب جمعیت اسلامی که گفته بود، شورای امنیت و امنیت ملی افراد ولگردی را برای ناامن سازی بلخ آماده می کند، می گوید این اظهارات نظر شخصی وی است.

عطا محمد نور روز گذشته (سه شنبه) در میان شماری از هوادارانش در شهر مزار شریف ادعا کرد که شورای امنیت ملی و ریاست امنیت ملی در کوچه سوم سرک ۱۵ وزیر محمد اکبر خان شهر کابل، به گفته وی به افراد ولگرد و اوباش سلاح توزیع می‎کنند، تا امنیت بلخ را برهم بزنند.

منیره یوسف زاده سخنگوى ادارۀ ارگان هاى محلى سخنان عطا محمدنور را سخنان شخصى وى خوانده گفته است که تمام فعاليت هاى عطا محمد نوربه عنوان والى دربلخ قانونى نيست .

اداره مستقل ارگان‎های محلی می‎گوید، حکومت تمام امکانات قانونی را در اختیار انجنیر محمد داوود والی جدید بلخ قرار داده تا کارش را آغاز کند.

سخنگوی ارگان های محلی در ادامه گفته است ،هر حرکتی از سوی اشخاص و یا گروه‎های که منافع ملی را در خطر بیاندازد، با واکنش حکومت رو به رو خواهد شد.

به گفته یوسف زاده، انجنیر محمد داوود به زودی به عنوان والی جدید بلخ معرفی خواهد شد و تا زمان معرفی وی، معاون والی بلخ از امورات دفتر ولایت وارسی می‎کند.

ازسوى هم عطا محمد نوردرصحبت هايش با هواداران خود درشهرمزارشريف هشدار می‎دهد که این افراد مسلح را بدون هیچ مشوره سرکوب خواهد کرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟