ارائه خدمات به زائرین اربعین در غرب افغانستان شبانه روزی می شود

  • انتشار: ۱۱ میزان ۱۳۹۷
  • سرویس: تیتر 1دین و اندیشه
  • شناسه مطلب: 48310

به گزارش خبرگزاری اطلس، محمود افخمی رشیدی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در هرات اعلام کرد که به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی (علیه السلام)، ارائه خدمات به زائرین در غرب افغانستان شبانه روزی می شود.

محمود افخمی رشیدی طی نشستی با مسئولان بانک و بیمه های رازی و ملت و همچنین مدیران کاروان های زیارتی بیان داشت: اربعین اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، همه ساله  برای ابراز ارادت مسلمانان جهان نسبت به این حضرت است؛ به همین منظور کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات اعلام می دارد که هزینه ویزای دو بار ورود به ایران برای متقاضیان شرکت در کنگره بزرگ اربعین، با تخفیف صورت گرفته و ۶۰ یورو می باشد.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در هرات تاکید کرد: برای سهولت و تسریع روند کاری برای زائران اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در کنگره بزرگ اربعین، خدمات ۲۴ ساعته ارائه می شود.

افخمی از مسئولان کاروان‌های زیارتی در هرات خواست که به این روند با دیدی عبادی نگاه کنند و تا حد ممکن از هزینه‌ها کاهش دهند.

وی تاکید کرده که بیمه مسافرتی به عنوان یک نیاز در تمامی دنیا محسوب می‌شود و مسافران و زائران، این مسئله را برای سفری بی دردسر در نظر داشته باشند.

به گفته دری نیوز؛ در این نشست همچنین به تبادل نظر و حل مشکلات امور کاروان‌های زیارتی نیز پرداخته شد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟