احیا و شب زنده داری مهاجرین در جوار علی ابن موسی الرضا(ع)؛ گزارش تصویری عزاداری مهاجرین

  • انتشار: ۲۶ جوزا ۱۳۹۶
  • سرویس: تیتر 2گالری
  • شناسه مطلب: 24430

اطلس پرس- مهاجرین افغانستان مقیم مشهد همنوا با سایر مسلمانان جهان شب قدر و شهادت امام علی علی السلام را احیا کردند.
به گزارش خبرگزاری اطلس، صدها تن از مهاجرین افغانستانی با حضور در مساجد و تکایا در مراسم احیای شب قدر شرکت کرده و این شب را با خواندن دعای جوشن کبیر به صبح رساندند.
مهاجرین افغانستانی مشهد که غالبا در منطقه مهاجرنشین گلشهر ساکن هستند در مسجدهای ابوالفضلی، موسی ابن جعفر و مسجد محمد رسول الله(ص) در کنار خانواده های ایرانی به عزاداری و دعا و نیایش پرداختند.
سیدمحمد رسولی، یک تن از مهاجرین افغانستانی به خبرنگار اطلس گفت : در شبهای قدر به همراه خانواده به مسجد می آییم و با اینکه زمینه رفتن به حرم مطهر امام رضا مهیاست ترجیح می دهیم در مساجد محله خودمان احیا کنیم و دلیل این امر نیز این است که عده زیادی از عاشقان امام رضا در این ایام از شهرهای مختلف ایران و حتی از کشورهای دیگر به مشهد می آیند و ما که مجاوران و به قول معروف بچه محلهای امام رضا(ع) هستیم، می خواهیم که آنها راحت تر باشند و در این ایام در حرم خلوت کنند.
حسین علی رضوانی، یک تن از ساکنان ایرانی محله گلشهر نیز می گوید : افغانستانی و ایرانی ندارد، همه ما آمده ایم تا در شب قدر در کنار هم برای فرج امام زمانمان دعا کنیم و در این مهمانی که میزبانش خداست، همه ما یکسان هستیم.
آنچه می بینید، گزارش تصویری خبرنگار اطلس از مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در مشهد مقدس و محله گلشهر است :

انتهای پیام

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟