ابراهیمی: میان دولت و مردم فاصله ایجاد شده است

  • انتشار: ۱۷ عقرب ۱۳۹۴
  • سرویس: تیتر 1سیاست
  • شناسه مطلب: 11250

رییس مجلس نماینده‌گان با تأکید از حکومت خواست که تاریخ برگزاری انتخابات پارلمانی را هر چه زودتر مشخص کند.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از ماندگار، عبدالرئوف ابراهیمی رییس مجلس نماینده‌گان که در مراسم تجلیل از شهدای شورای ملی صحبت میکرد، گفت: « تعیین تاریخ انتخابات از وظایف حکومت است و رهبران حکومت باید هرچه زودتر در راستای تحقق این امر عمل نمایند».

آقای ابراهیمی افزود: هم اکنون میان مردم و دولت فاصله ایجاد شده و حکومت باید دست به کار شود و ابتدا در کوتاه ساختن دست دشمن از دامن مردم، جلوگیری از فساد و جلوگیری از فرار جوانان، کاری انجام دهد.

ابراهیمی، جنگ فرسایشی، ضعف اقتصاد، موجودیت فقر و فرار جوانان از کشور را از چالش های خواند که به گفته وی؛ حل این مشکلات، تلاش و نظارت پی گیر نماینده‌گان مجلسین شورای ملی از کار کرد حکومت را نیز می طلبد.

رییس مجلس نماینده‌گان خاطرنشان ساخت: یک تعداد افراد در چوکات دولت هستند که صادقانه کار می کنند و در فکر پیشرفت کشور هستند؛ اما تعدادی دیگری هستند که منافع شخصی شانرا بر منافع ملی ترجیح می دهند.

از سویی هم، فضل هادی مسلم یار رییس مجلس سنا نیز ضمن تمجید از کارکرد شهدای شورای ملی از حکومت گفت: « به صفت رییس مشرانوجرگه از رهبران حکومت وحدت ملی می‌خواهم که مسوولیت خود را در راستای ارایه خدمت به مردم ادا کنند».

آقای مسلم یار افزود: هم اکنون وضعیت امنیتی کشور در بدترین حالت قرار دارد و نیاز به توجه ویژه دارد.

در دو دور کار مجلس نماینده‌گان؛ در ۱۰ سال گذشته ۱۸ تن از اعضای مجلس در رویدادهای مختلف کشته شده اند.

مهم ترین این رویدادها در ۱۵ عقرب سال ۱۳۸۶ در بغلان رخ داد که سیدمصطفی کاظمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در راس یک هیات برای نظارت از کارخانه قند به بغلان رفته بودند که هدف حمله قرار گرفت و کشته شد.

مجلسین شورای ملی، همه ساله از پانزدهم عقرب به عنوان یادبود از شهدای شورای ملی تجلیل می‌کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟