آغاز حملات جنگنده‌های روسی به تروریست‌ها در جنوب سوریه

  • انتشار: ۵ عقرب ۱۳۹۴
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 11002

جنگنده‌های روسیه برای اولین بار مواضع تروریست‌ها در جنوب سوریه را هدف گرفتند. این حملات پیام مهمی برای رژیم صهیونیستی دارد.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از فارس، غروب روز دوشنبه جنگنده‌های روسی برای اولین بار بعد از زمان آغاز حملات هوایی به تروریست‌ها در سوریه از یک ماه گذشته، حملاتی را علیه تروریست‌ها در جنوب سوریه آغاز کردند و دامنه حملات خود را علاوه بر شمال و مرکز، به جنوب نیز گسترش دادند.

جنگنده‌های روسی غروب دیروز با حملات غافلگیرانه خود مواضع و پناهگاه‌های تروریست‌ها را در ارتفاعات مهم و راهبردی «تل الحاره» و «تل عنتر» واقع در نزدیکی منطقه «دیر العدس» در حومه شمالی استان درعا را مورد اصابت قرار دادند و موفق شدند بخش هایی از پناهگاه های تروریست ها را در منطقه بطور کامل منهدم کنند.

همچنین جنگنده های روسی بعد از این حملات، حملاتی هم در ارتفاعات مهم و راهبردی «تل العلاقیه» واقع در حومه استان درعا انجام دادند و در این حملات توانستند پناهگاه‌های تروریست‌ها در منطقه را به طور کامل نابود کنند.

بنابر اعلام فارس، ارتفاعات مهم و راهبردی تل العلاقیه در وسط سه منطقه مهم و راهبردی «دیرالعدس، کفرناسج و کفرشمس» در شمال استان واقع شده است و دارای اشراف کامل بر منطقه است و حتی این امکان هست که از طریق این بلندی با توپخانه جنوب استان دمشق را هدف گرفت.

این عملیات روسیه در جنوب کشور سوریه برای اولین بار از آغاز حملات هوایی روسیه در خاک سوریه صورت می‌گیرد و این در حالی است که رژیم صهیونیستی تلاش زیادی کرد که وانمود کند در خصوص آسمان جنوب سوریه با روسیه به توافق رسیده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟