آغاز بازرسی موترهای شیشه سیاه و سلاح های سنگین توسط گارنزیون کابل

  • انتشار: ۲۲ قوس ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 34327

گارنیزیون کابل امروز چهارشنبه بازرسی جواز حمل اسلحه، موترهای شیشه سیاه و زرهی و توقف وسایط دارای پلیت جعلی را با ایجاد پاسگاه‌های تلاشی در این شهر آغاز کرد.

گارنیزیون کابل گفته است که این مأموریت با هماهنگی فرماندهی عمومی گارنیزیون، قوماندانی زون ۱۰۱ آسمایی، فرقه ۱۱۱ ارتش ملی و ریاست عمومی مبارزه با تروریسم وزارت داخله به پیش برده می‌شود.

این نهاد امنیتی در اعلامیه‌ای گفته است، این عملیات به منظور تامین امنیت شهر کابل، جلوگیری از تردد افراد مسلح غیرمسؤول، وسایط شیشه سیاه و زرهی و موترهای دارای پلیت غیرمعیاری راه‌اندازی شده است.

گارنیزیون کابل به آن کسانی که هنگام گشت و گذار در شهر راکت “آر.پی.جی”، ماشیندار “پیکا” و یا هم اسلحه غیرقانونی، موترهای شیشه سیاه و زرهی را با خود دارند، هشدار داده است که این کار خلاف قانون است و هیچ کس اجازه حمل و نگهداری اسلحه سنگین و نیمه‌ سنگین را ندارد.

بر بنیاد اعلامیۀ گارنیزیون کابل، کسانی که جواز حمل اسلحه را دارند و مدت اعتبار آن تا شش ماه دیگر ختم می‌شود، باید در جریان شش ماه جواز حمل اسلحۀ شان را تمدید کنند.

گارنیزیون کابل، از مالکان اسلحه و موترهای شیشه سیاه زرهی خواسته است که هنگام بازرسی در پاسگاه‌ها، با نهادهای امنیتی همکاری کنند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟